Про нас
Наш інтернет-магазин "Антарес" працює в місті Києві та знаходиться за адресою бульвар Вацлава Гавела, 8.
Займаючись продажем пневматичної зброї більше п'яти років у великій фірмі, що продає все підряд і в тому числі пневматична зброя, ми зрозуміли, що в такому форматі це цікавий напрямок не має перспектив. З двох причин.
По-перше, розпорошуючись на велику кількість категорій у компанії немає можливості і особливого бажання зосередитися на чомусь одному і зробити для клієнтів якісна пропозиція з добросовісним описом, різноманітними фотографіями і власноруч написаними статтями для більш глибокого роз'яснення окремих властивостей товарів або нюансів його застосування.
По-друге, ми помітили, що чим більше у магазину покупців, тим менше поваги отримує окремий клієнт. Коли в день фірма отримує сотні нових замовлень, клієнт перетворюється на нічого не значущу статистичну одиницю. Чим багатше фірма, тим, як це не дивно, важче повернути товар, складніше добитися рішення з гарантійного ремонту і так далі.
Виглядає це приблизно так. Приходить керівник у відділ сервісу, і каже: "щось у нас в цьому місяці дуже багато повернень, ніж у попередньому. Ну-ка, давайте намагатися, щоб такого не було." Мова не йде про те, чи правомірно зроблено повернення, за законом, а, може, продукція приходить з великим відсотком браку. Просто статистику потрібно вирівняти, а то "нагорі" незадоволені. І сервіс починає "відшивати" клієнтів з усіх сил. І раді б допомогти, але ніхто не хоче отримувати штрафи або втратити роботу...
Напевно, багато хто стикався з іншою ситуацією. Замовили товар, чекаємо, а товару немає. І ніхто не дзвонить. Доводиться телефонувати самому, і з'ясовується, що товару немає в наявності. А чому ж ви не передзвонили і не поставили до відома, що товар закінчився, або він затримується, або щось ще? Відповідь дивіться вище: клієнт - всього лише нічого не варта статистична одиниця, ніхто. Ну і що, що незадоволений, у нас, крім нього, ще пару тисяч, переживемо.
Занимаясь торговлей более двадцати лет, мы поняли, что клиент простит, если товар задержится, или его вообще не будет, но он не простит отсутствия элементарного уважения и порядочности.
Даже самый экономный клиент, который выискивает товар подешевле, и понимает, что, чем дешевле товар, тем, скорее всего, хуже сервис, хочет получить уважение за свои деньги. Все уже устали от "советского" обслуживания, но оно никуда не делось. А мы все хотим, и справедливо хотим, за свои деньги купить не только товар, а еще и вежливости, участия, внимания и уважения. И, конечно, улыбку.
Уважение к деньгам покупателя, вот главное правило нашего магазина. Не для того, чтобы поднять продажи или вознести уровень сервиса до заоблачных высот, а просто потому, что мы тоже, как, наверное, каждый, сталкивались с хамством и бездушием, и не хотим допустить его у себя. Мы знаем, как тяжело они достаются.
Таким образом, в 2016 году было принято решение создать собственный интернет-магазин "Антарес", и исправить в нем ошибки, допускаемые крупными (и не только) конкурентами.
З нетерпінням чекаємо ваших замовлень. Всі товари закуповуються безпосередньо від дистриб'юторів, з якісним і швидким гарантійним обслуговуванням. А наше завдання - передати їх у ваші добрі руки як можна швидше, зручніше і з посмішкою.